• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Un deputat a cerut CNA lansarea unei campanii de promovare a produselor românești

    Angelica Lefter -

    Deputatul din grupul parlamentar UDMR, Anquetil-Károly Kolcsár, a solicitat oficial Consiliuli Național al Audiovizualului (CNA), lansarea unei campanii de promovare a produselor românești. În scrisoarea transmisă CNA, deputatul UDMR de Mureș cere completarea legii audiovizualului cu o nouă literă prin care să fie asigurată promovarea produselor și serviciilor autohtone.

    Deputatul UDMR de Mureș, Anquetil-Károly Kolcsár a semnat o scrisoare adresată președintelui CNA, Maria Monica Gubernat, prin care propune completarea art. 120 alin. (5) al Deciziei nr. 220/2011 privind Codul de reglementare a conținutului audiovizualului cu o nouă litera, lit. k), care va avea următorul cuprins: ”Pentru susținerea economiei locale, cumpărați în mod conștient produse și servicii autohtone”.

    Citește și: Barbu: E o practică comercială neloială – produse româneşti au adaos mare, produsele din import au adaos mic

    Citiți și: Lege în Parlament: Supermarketurile nu mai pot refuza, fără motiv, produsele fermierilor români

    Deputatul UDMR de Mureș, Anquetil-Károly Kolcsár (foto: e-nepujsag.ro)

    Deputatul UDMR cere o campanie a CNA pentru promovarea produselor și serviciilor autohtone

    În motivarea acestei decizii, oficialul a arătat că mesajele CNA de informare și conștientizare pe diverse subiecte sunt o forma valoroasă de a transmite publicului informații relevante.

    ”Către: Consiliul Național al Audiovizualului,
    În atenția doamnei președinte Maria Monica Gubernat

    Propunem completarea art. 120 alin. (5) al Deciziei nr. 220/2011 privind Codul de reglementare a conținutului audiovizualului cu o nouă litera, lit. k), care va avea următorul cuprins:

    k) Pentru susținerea economiei locale, cumpărați în mod conștient produse și servicii autohtone.

    Motivare: mesajele CNA de informare și conștientizare pe diverse subiecte sunt o forma valoroasă de a transmite publicului informații relevante. Astfel, pentru a face cunoscută în cadru cât mai larg, la nivel național, nevoia de a promova produsele autohtone, propunem difuzarea unui mesaj de avertizare și conștientizare prin intermediul canalelor de comunicare, privind dezvoltarea economiei românești prin consumul de produse autohtone.

    Cu speranța că propunerea noastră va fi adoptată de instituția condusă de dumneavoastră, vă asigurăm disponibilitatea noastră pentru a participa la demersuri privind acest subiect”, arată scrisoarea semnată de Anquetil-Károly Kolcsár, deputat UDMR de Mureș.


    Te-ar mai putea interesa

    ANAF vinde la licitație ferma Elenei Udrea de 40 de hectare. Prețul de pornire pentru terenurile de la Nana Micii fermieri nu mai vând grâul la recoltă după ce s-au unit într-o cooperativă și și-au construit propriul siloz Valentin Jecu, cultivator de usturoi, după tăierea subvenției: Vom ajunge de unde am plecat, să mâncăm usturoi chinezesc!

    Ultimele știri

    APIA a început autorizarea la plată pentru subvenția la porumb siloz! Fonduri europene de 2.000.000 euro/fermă pentru cultivatorii de legume și cartofi. Condiții de accesare Fermier lăsat fără banii din subvenții. ”APIA mi-a spus că nu merge softul și situația se deblochează după 25 august”